کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317566 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت سازنده گوشی‌های چینی، اپل را به دزدیدن طرح آیفون 5 متهم می‌کند

به گزارش سافت‌گذر ؛ هفته پیش گوشی‌ای وارد بازار چین شد که GooPhone i5 نام داشت؛ بله! همان‌طور که می‌توان حدس زد، این گوشی شباهت زیادی به تصاویری دارد که ظاهراً از مدل اولیه آیفون 5 منتشر شده‌اند. از این جالب‌تر این که کمپانی چینی تهدید کرده اگر طراحی آیفون 5 شبیه به گوشی این کمپانی باشد، از اپل شکایت خواهد کرد!

 

کمپانی چینی GooPhone گوشی اندرویدی را طراحی کرده که شبیه به تصاویر افشا شده از آیفون 5 است؛ این کمپانی قصد دارد در صورتی که طراحی نهایی آیفون شبیه به گوشی ساخت این کمپانی باشد، از اپل شکایت کند.

GooPhone هفته گذشته گوشی اندرویدی خود را بر مبنای مدل‌های اولیه آیفون 5 وارد بازار چین کرده و آن را GooPhone i5 نامیده است. به نظر این کمپانی، ورود گوشی‌شان به بازار یعنی ما زودتر از اپل به این طراحی دست پیدا کرده‌ایم و اگر آیفون 5 شبیه به تصاویری باشد که تا کنون در بین مردم پخش شده است، پس اپل است که از ما کپی‌برداری کرده است. البته این منطق‌های پیچیده از چینی‌ها بعید نیست.

به گزارش سافت‌گذر ؛ دعواهای کپی‌رایتی چند ماه اخیر بین اپل و سامسونگ آن‌قدر بالا گرفته که اکنون این کمپانی چینی هم تلاش می‌کند تا از این آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

جالب است ببینیم که آیا این شکایت واقعاً به جایی می‌رسد یا خیر؛ اما قبل از این که اصلاً کار به آن‌جا بکشد، باید دید آیا آیفون 5 (یا هر اسم دیگری که اپل برای آن بگذارد) واقعاً شبیه به تصاویری هست که از آن منتشر شده و آیا GooPhone واقعاً می‌خواهد این برنامه مضحک را پیاده کند؟ هرچه شود، نتیجه آن واقعاً خنده‌دار خواهد بود. دعوای کپی‌رایتی مسخره‌تر از این هم می‌شود؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10934 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/15 تعداد مشاهده: 2133
سافت گذر
نظرات بینندگان

... 1391/06/16 01:04
این که خودش یه کپی از رویه آیفون هایه قبلیه!اپل باید ازش شکایت کنه.دسته پیش گرفته پس نیوفته.
امیر گازرانی 1391/06/15 22:36
این شرکت حتی زحمت عوض کردن قاب رویی آیفون رو هم به خودش نداده.اونوقت چجور میتونن بگن اپل کپی کرده؟ (همینطور کسانی که منتظرن یه اشتباه از اپل ببینن و بگن دید اپل هم گند زد و از این مزخرفات)

از این دست عرضه ها و طرح های زود هنگام حتی در اوایل شرکت اپل هم بوده که فقط برای اینکه بگن ما زود تر زدیم اینکارو میکردن ولی سرانجام محصولی اشغال بیش نبودن. ( مثل ویندوز) حتی ارزونتر و منبع باز.

این هم یکی از اونهاست.
اپل درسته که از زیراکس کپی کرد ولی 10000 بار بهتر از خود اونا عمل کرد و چیزی رو ساخت که حتی زیراکسی ها هم معترف شدن که هرگز نمیتونستن بکنن.

هرکی باور نمیکنه نکنه.میتونه بره تحقیق کنه.
قرار نیست همه راضی بشن یا همه عاشق اپل.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر گازرانی 1391/06/15 22:13
اپل کپی کرده یا اینا؟
اینا حتی طرح ظاهری رو هم روی آیفون زدن.حالا یکم بلندتر و رنگی تر.خواهشا قبل نظر دادن با دقت نگاه کنید و بعد نظر بدبد.
ار این واضحتر کپی میشه کرد؟؟؟؟


در ضمن شمایی که میگی ایرانی بهش صفحه نمایش هم نمیدن.بر چه اساس میگی؟؟؟
اگر گوگل اندروید رو مفت به دیگران نمیداد و میزاشت همه برای خودشون یه سیستم عامل خصوصی داشته باشن،بازم اینارو میگفتید؟
رفیق 1391/06/15 21:30
بنظر من کار به دادگاه نمیکشه!!
چون این گوشی چینی کاملا از گوشی آیفون اصلی کپی شده.
مگه میشه یکی بیاد یه ماشین طراحی کنه بعدش یه کمپانی دیگه بیاد از اون کپی کنه و بعد هم بگه آقا این از طرح من استفاده کرده!!!؟؟
علیرضا 1391/06/15 20:32
عجب آدمایی پیدا میشن، اینقدر آدم پررو؟
این که خودش کپی از آیفونه
به تو چه!!! 1391/06/15 13:00
مرســـــــــــــــــی!!!وقتی اپل این طوری بچه بازی در میاره باید اینجوری باش رفتار کرد.اگر اپل و سیاست های مسخرش نبود دنیای تکنولوژی خیلی بیشتر از این پیشرفت می کرد.گوگل اندروید رو مجانی در اختیار شرکت ها قرار داد از تلویزیون و ماشین لباسشویی گرفته تا موبایلو و دوربین متحول شد ، بعد این اپل تازه به دوران رسیده حتی بلوتوثشم با اعمال شاقست!!!من نمی دونم چرا بعضی ها از تیم کوک بیشتر حرص اپلو می زنن! اگر یه ایرانی خودش توی آمریکا به فروشگاه اپل بره یه محافظ صفحه هم بهش نمیدن چه برسه به گوشی!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
zoroastrian 1391/06/15 12:57
ریز میبینمت ..!!!
علی جوادی 1391/06/15 12:30
چه عجب یکی از این اپل شکایت میخواد بکنه.اگه الان سامسونگ جاروبرقی جدیدشو وارد بازار کنه;اپل میگه از روی گوشیه من کپی شده.
همه شدن دزد و اپل شده سوژه ای واسه دزدیده شدن...